RiseUP 2025
30 juli tm 3 augustus
Woensdag 30 Juli
10u - 12u Aankomst & Ontvangst
14:00 Openings Ceremonie
18:30 Diner
Donderdag tm zaterdag
8:30 ontbijt
9:30 Dagopening
13:00 Lunch
18:15 Diner
Zondag 3 Augustus
8:30 ontbijt
9:30 Dagopening
12:15 Sluit ceremonie
15u - 17u Vertrek
Kamers
De kamers in de Kasteelboerderij zijn altijd zeer snel uitverkocht. Dus wees er snel bij!
incl. beddengoed en handdoek(en)
Glamping Arrangement
Bestaande uit:
Luchtbedden met toplaag en beddengoed.
Handdoeken voor het aantal personen.
Zitje voor het aantal personen.
Tafeltje/kist/gaastafel met kussens.
Kleedje en een lamp binnen.
Buiten sfeerlampje en slinger.
Bamboestok met tafel slinger.
Bloem in de punt van de tent.
Doches en wc's op loopafstand.
Camper plaatsen
Er zijn beperkt aantal camper plaatsen beschikbaar, Voor zowel grote als kleine campers.
Wanneer de tickets niet langer zichtbaar zijn in het boekingsformulier, zijn deze allemaal verkocht.
Vraag en Antwoord
Er zijn alleen tickets voor vijf dagen, maar je bent vrij om te gaan wanneer je wilt. Er zijn geen tickets voor losse dagen beschikbaar.
Helaas is het niet mogelijk om eerder dan de openingsdag en tijd te arriveren. Dit werkt storend voor ons team en opbouwploeg. We letten hier dus ook goed op.
We organiseren RiseUP op het landgoed van Kasteel de Berckt. De tuin, faciliteiten en samenwerking met de eigenaren maken dit de ideale locatie. Kasteel De Berckt, De Berckt 1, 5991 PD, Baarlo, Nederland.
Per vliegtuig: Eindhoven Airport is het dichtst bij. Ga vanaf daar verder met de trein. Met de trein: neem de trein naar NS Station Venlo en vanaf hier de bus (14min) naar Baarlo, De Berckt. Vanaf het busstation is het 7 minuten lopen
Carpool mogelijkheden: het Facebook Event is de ideale plek om een rit aan te bieden/vinden! We hebben ook een RiseUP carpool groep op Facebook. Laten we elkaar en de planeet steunen door autodelen. Een schoolbord op het festival biedt ritten voor je weg terug naar huis.
Alle tickets zijn inclusief festival, activiteiten, kamperen & drie maaltijden per dag.
Je ticket is inclusief vijf dagen/vier nachten op het festival, inclusief maaltijden bereid door Chef Conan (en het keukenteam) & een plek op het kampeerterrein (voor een tent).
Voor het reserveren van een camperplek of kamer in de boerderij of een kant-en-klare tent op het Glampingveld geldt een toeslag.
We organiseren drie gezonde en voedzame vegetarische maaltijden per dag voor je. Onze chef-kok koopt alle biologische producten van lokale boeren.
Wij serveren ontbijt, lunch en diner in buffetvorm. Op woensdag, de dag van aankomst, is de lunch de eerste maaltijd. Op zondag, de dag van vertrek, sluiten we onze bijeenkomst af met een ceremonie en lunch. Op alle tussenliggende dagen serveren we drie maaltijden. Je kunt ook lekkere snacks en drankjes kopen in onze lounge die tijdens het hele festival geopend is.
Wij accepteren alleen pinbetalingen. Drankjes: Koffie en thee ’s ochtends bij het ontbijt zijn in de prijs inbegrepen.
Er wordt NIET gewerkt met inschrijflijsten. Hierdoor kan je in het moment blijven beslissen waar je aan mee wenst te doen.
Daarbij kan het wel voorkomen dat acitiveiten vol kunnen zijn, dus wees op tijd aanwezig.
Op onze camping kan je bij aankomst vanaf 10.00 uur je tent opzetten of inchecken voor je kamer. Op de dag van vertrek (zondag) sluit de camping om 17.00 uur en is het uitchecken van de kamer om 9.30 uur.
Het is niet mogelijk om eerder dan de checkin tijd of later dan de checkout tijd op het festival terrein te zijn. Het is voor de op/afbouw teams storend wanneer er onnodig deelnemers aanwezig zijn. We vragen je vriendelijk maar nadrukkelijk hier rekening mee te houden.
We zullen ons best doen om aan uw behoeften te voldoen en gezonde en voedzame maaltijden aan te bieden. Laat het ons weten via e-mail als u speciale dieetwensen heeft. info@rise-up.nl
Je ticket is inclusief een kampeerplek, maar je kunt ook (extra) een kamer in de boerderij boeken.
Kampeermogelijkheden: Tent: neem je tent mee en zoek een mooi plekje op het grote kampeerveld. Camper: voor die rollende villa's hebben we een camperplaats.
Een van de grote voordelen van onze locatie is dat we u kamers in een gebouw ter plaatse kunnen aanbieden. Je ticket bevat geen kamer; een kamer kan je boeken tegen een meerprijs. Prijzen, tickets en opties vind je op de homepage van onze site. Kamers in de boerderij: comfortabele bedden, eigen douches en beddengoed inbegrepen.
Nee, dat is aanwezig.
Ja, graag!
Ja, RiseUP is kind-vriendelijk in de prachtige, natuurrijke, veilige haven van Kasteel De Berckt. Voor kinderen van CoCreators geldt een minimale leeftijd van 12 jaar.
Er is een Kinderveld, met tenten en schaduw. Hier zal een verscheidenheid aan kinderactiviteiten plaatsvinden, waaronder knutselen, samen spelen en een programma met specifieke kinderworkshops. Onder begeleiding van een toegewijd en ervaren kinderteam zal deze ruimte iedere dag geopend zijn.
Kids food: Er zullen elke dag speciale kindermaaltijden zijn, dus kids die geen fan zijn van veggies en tofu zullen dat graag horen.
Ook voor de tieners van de UP familie zijn er eigen ruimtes, zowel binnen als buiten. Plekken om te chillen en plannetjes te maken die gedurende het festival vorm kunnen krijgen. Voor de tieners is een toegewijde begeleider aanwezig om te helpen er een prachtige week van te maken. Het programma biedt een aantal onderdelen die exclusief voor de tieners zijn. En soms voor tieners én hun ouder of ouders.
Het professionele Rise•UP baby- en peuter opvang team zal met heel veel liefde en plezier de zorg op zich nemen voor jullie kleine wondertjes. Het team zal voor ze zorgen en met ze spelen en tutten, zodat jullie van de mooie workshops en het programma kunnen genieten!
Tijden.
Deze service wordt aangeboden tijdens de workshoprondes en tijdens het avondprogramma. Het team is een half uur voor de workshop ronde aanwezig. We vragen je kind binnen een half uur na afloop van de workshop weer op te halen.
Kosten.
De vergoeding die we hiervoor rekenen is 10 euro per uur, per kind. Betaling kan contant of via een tikkie, graag aan het begin van de opvang.
Locatie.
De baby- en peuteropvang is in torenkamer 166 (1e verdieping, een 7 persoons luxe kamer). Je kunt een reservering voor de opvang maken en in contact komen met de teamleider om af te stemmen via de info balie.
Wat moet je zelf meenemen?
- luiers
- speelgoed, eigen speelgoed is vertrouwd. Er is ook speelgoed aanwezig.
- flessen
- fles opwarmer
- melk
- eten
- draagzak
- bedje (hebben we zelf, maar fijn als er meer zijn, dus kan je het meenemen, dan graag!)
- wandelwagen.
Wat regelen wij?:
- koeling voor eten/drinken
- speelgoed
- speelkleed
Breng je gebruikelijke reis- en festivalbenodigdheden mee. Daarnaast moedigen we je aan om je yogamat en kussen mee te nemen voor yogasessies, concerten en meditatieve momenten.
Nee, Rise•UP is alcohol- en drugsvrij. Wij serveren/verkopen geen alcoholische dranken en het is ook niet toegestaan deze zelf mee te nemen en te consumeren. Roken is alleen toegestaan op de plek die we daar speciaal voor hebben toegewezen op het terrein.
We moedigen je aan om onze evenementen zo low-tech mogelijk te beleven. Laat dus laptops en telefoons in je tent/kamer achter.
Honden en andere huisdieren zijn niet welkom op het festival terrein.
Je mag je ticket doorverkopen aan iemand anders als je het festival niet kunt bijwonen. Laat ons in dit geval per e-mail de naam en de contactgegevens weten van de nieuwe persoon die het evenement zal bijwonen (tickets@rise-up.nl).
We betalen geen tickets terug of ruilen ze niet om. Aarzel niet om per e-mail contact met ons op te nemen als je een zeer specifieke/unieke situatie hebt met betrekking tot de annulering. (info@rise-up.nl)
Nee. Je ticket is inclusief alle workshops en activiteiten. Voor de individuele sessies op het healingveld (massages, readings, healings etc) geldt een bijdrage, deze kan contant of per pin afgerekend worden.
Ja. Je bent vrij om te bewegen zoals je wilt. Mocht je om wat voor reden dan ook besluiten om accommodatie te zoeken buiten de festivallocatie of liever aankomen/vertrekken op een voor jou geschikter tijdstip, houd er dan rekening mee dat we geen korting/restitutie op je ticket kunnen geven.
Workshops en activiteiten zijn zowel binnen als buiten. Bij extreme weerstoestanden spelen we hier flexibel op in.
We hebben een drop-off zone bij de camping en de boerderij om een comfortabele aankomst te garanderen. Nadat je je spullen hebt uitgeladen, parkeer je op een aangewezen parkeerplaats.
Er is voldoende parkeergelegenheid binnen vijf minuten lopen van de locatie. Je kunt de aanwijzingen van onze crew of de borden ter plaatse volgen.
De camping is op het festival terrein, een open veld met zowel zonnige als schaduwrijke plekken.
Op het grote kampeerveld kan je een kampeerplek kiezen op het moment van aankomst: wie het eerst komt, die het eerst maalt! Je kunt ook vooraf een camperplek reserveren.
Binnenkamers worden vooraf in overleg ingedeeld en toegewezen (contact via info@rise-up.nl).
Heb je speciale wensen of wensen met betrekking tot uw overnachtingslocatie, neem dan contact met ons op via e-mail. (info@rise-up.nl)
We moedigen je aan om onze evenementen zo low-tech mogelijk te beleven. Laat dus laptops en telefoons in je tent/kamer achter. Er is een gratis wifi-verbinding beschikbaar, maar deze is niet overal even sterk.
1. bij annulering tot 12 maanden voor de overeengekomen ingangsdatum van het evenement: 10% van het factuurbedrag;
2. bij annulering tussen 12 maanden en 6 maanden voor de overeengekomen ingangsdatum van het evenement: 50% van het factuurbedrag;
3. bij annulering tussen 6 maanden en 4 maanden voor de overeengekomen ingangsdatum van het evenement: 90% van het factuurbedrag;
4. bij annulering later dan 4 maanden voor de overeengekomen ingangsdatum van het evenement: 100% van het factuurbedrag;
Voor meer info zie onze Algemene Voorwaarden.